18 december 2017

Mitt sista bidrag/My last post

Här kommer nu mitt sista bidrag som DT-medlem för Gummiapan.
Nästa år får ni träffa nya härliga Designteammedlermmar.
Here´s my last post as DT-member for Gummiapan.
Next year you will find new Lovely DT-members.



Mitt första kort är ett inbjudningskort, passar väl bra till nyårsfesten.
My first card is an invitation to party, maybe for the New years party.
Jag har använt/I´ve used
Jag  har även gjort en "flaskhängare"/I´ve also made a "bottlehanger".
Jag har använt/I´ve used

Jag vill tacka alla kunder, bloggläsare, DT-kompisar, Jeanette, Jocke och alla andra för den här tiden som DT-medlem.
Det har varit fantastiskt roligt.
Jag hoppas vi ses.
I want to thank all cusomers, bloggreadera, my friends in the DT, Jeanett, Jocke and many more.
It has been very fun time.
Hope I´ll see you.

GOD JUL OCH GOT NYTT ÅR!
MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR!

Var rädda om er/Take care!

DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar