06 juli 2017

Summer and cool drinks.

Sol, sommer og kolde drinks.. det er inspirationen til mine kort denne gang :)


Jeg fandt nogle af de skønne drinksstempler frem og farvelagde dem med ProMarkers.
Baggrundene er sværtet med Distress Ink.


Det første kort er holdt i gul/orange toner (desværre ser farven lidt blegt ud her på billedet). De sorte ringe (jeg tænkte bobler) på baggrunden er standset ud med dien "Kopplade Ringar" og limet direkte på.


Dette næste kort er i rosa/røde toner, stærkt inspireret af jordbærret ;) Det runde felt i baggrunden er standset ud med en die fra sættet "Pierced Circles" og stemplet med baggrundsstemplet "Drinktext".


Det sidste kort er i gul/grønne toner og efter samme skitse som de øvrige to. Jeg laver tit kort efter "same, but different" princippet, så hvis jeg har fundet på noget jeg godt kan lide, så gentager jeg det gerne, men ændre lidt på farver og motiver.. men det har nogle af jer nok allerede opdaget ;)


Selve baggrunden, den runde cirkel og drinksene er monteret med 3D-klæbepuder, for at give lidt dybde på kortene.


Jeg har brugt følgende materialer:

- Die, "Kopplade Ringar", link her.
- Die, "Pierced Circles", link her.
- Stempel, "Blue Hawaii", link her.
- Stempel, "Strawberry Daiquiri", link her.
- Stempel, "Gin & Tonic", link her.
- Stempel, "Drinktext", link her.

Tak fordi du kiggede med, ha' en dejlig og kreativ dag.

DT - Karina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar