31 maj 2016

(S)Tänker på dig / An umbrella card

Idag visar jag ett kort med några av de nya stämplarna.
Today I´ve made a card with the some new stamps.


Jag har använt "Paraply" och textstämpeln "(S)tänker på dig". Pappret är kvistpapper/craft cardstock och jag har embossat i vitt och färglagt med färgpennor. 
I´ve used  "Paraply" and the textstamp "(S)tänker på dig". In swedish this is a funny sentiment that has two different meanings. "Stänker" means dripping or splatter, "Tänker" means "thinking". I´ve also used craft cardstock and heat-embossed in white. Then I´ve colored with color-pencils.


Till sist har jag droppat lite Glossy accent över motivet som ska likna vattendroppar.
For the finished result I´ve used Glossy accent for raindrops.

Jag hoppas att sommaren snart är här och att vi då slipper använda paraplyer!

Kram
Hugs
DT-Catarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar