16 juli 2015

Stämplade bakgrunder

En månad går fort och nu är det min bloggdag igen!!
A month passes quickly and it's my turn again to do a blog post!!

Jag har gjort ett par kort med stämplad bakgrund istället för att använda mönsterpapper. Kul för det är något som jag inte brukar göra.
I've done a couple of cards with stamped background instead of using pattern paper. Fun for it is something I'm not usually do.

Det första är ett gratulationskort där jag använt tre olika distress ink-färger och stämplat med siffercollage.
The first is a greeting card where I used three different distress ink colors and stamped with siffercollage.


Ballong och avlång ballong stämplade jag på mönsterpapper.
Ballong and avlång ballong I stamped on the pattern paper.

Fäste ballongerna med 3D-kuddar, och så fick de varsitt snöre som går ner bakom grattistexten Grattis på födelsedagen.
Attached the balloons with 3D foam pads, and a string that goes down behind the congratulation text Grattis på födelsedagen (Happy Birthday).


Det andra kortet är ett krya-på-dig-kort.
Här har jag stämplat med många streck i orange som bakgrund.
The second card is a get well card.
Here I have stamped with många streck in orange as a background.


Stämplade plåster på tre olika papper och satte fast dem med 3D-kuddar.
Krya på dig är embossat i svart.
Stamped plåster on three different paper and fastened them with 3D foam pads.
Krya på dig (get well) is embossed in black.


En liten påminnelse till er! Det finns några dagar kvar att hinna göra något till vår utmaning med temat RANDIGT.
A little reminder to you all! There is a couple of days left to make something to our challenge with the theme STRIPED.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar