06 mars 2013

NÅGRA BESTÄLLNINGSKORT

Ja, när andan faller på kan jag ta på mig ett uppdrag och göra några beställningskort!
Denna gången skulle det vara 2 stycken tackkort!




Jag har ju snöat in på att stämpla med mina distresser! Tycker att det blir så fint... Här stämplade jag t ex slitna cirklar med Distressed Tattered Rose :) 
Tackstämpeln är också från gummiapan!



Här använde jag olika cirklar, både släta och prickiga! Även de med olika distresser :)
Ville bara säga tack blev valet till detta, för att det inte skulle kännas tjatigt eftersom det var samma person som hade beställt det andra kortet. Den MYCKET TREVLIGA blomster-vad-det-nu-heter- fick jag låna av snälla Chris på scrapträffen! Hon ville tyvärr inte sälja den till mig...



Sist ut blir ett kort till en styrelsemedlem i en förening där jag sitter som ordförande. Hon fyllde 80 år!!! och då tyckte jag att denna textstämpeln passade! Tänk själv- så jävla bra man måste vara när man fyller 80 :)
Extra kul att den passar perfekt i den antika journalingen så nu vet man att man kan stämpla dessa två tillsammans! Alla hjärtan är också stämplade och utklippta!


2 kommentarer:

  1. Å VEM har gjort dessa snygga kort????

    SvaraRadera
  2. Jeanette har gjort dem!! Tittade på när hon gjorde dem :-)

    Superfina!!

    SvaraRadera