31 juli 2011

DT-TRÄFF...

Ja, inte riktigt, men man skulle nästan kunna tro det! I tisdags var vi några stycken som träffades hemma hos Kajsaloppan för att skapa. Och större delen av Gummiapans designteam var närvarande...

 


DT-KAJSALOPPAN! Stort tack Karin, för en underbar eftermiddag...kväll...



Såhär smaskig fika fick man till kaffet!



Vi satt i Karins uterum, och vädret var alldeles underbart! DT-EMISEN till vänster och Kristina på bilden. Kolla in kvällshimlen i bakgrunden! Jag fick testa att färglägga med Karins Polychromos pennor och nu känns det som om det är såna man inte kan leva utan...



Vi var bara 5 stycken men när man såg alla borden med utspridda grejor kunde man tro att vi var 15! Här har ni Inger och Karin!



En layout som Kajsaloppan gjorde under kvällen! Hon demonstrerade hur man bygger en snygg tegelvägg och målar den!



Här har hon använt sig av "Prickad Journaling" till sina anteckningar.

- - -

Men även jag har hunnit skapa lite... Dessa korten är dock inte gjorda på träffen!


Jag var på Panduros Outlet och köpte ett kit med papper från My Mind´s Eye. Alla papperna hör ihop, så det är både lätt och kul att skapa med dessa! Dessutom bestod ett av arken bl.a av tags och blommor.



En tackstämpel funkar väl alltid?


Och födelsedagskort kan man aldrig få för många av....



Dessa två stämplar är mina personliga favoriter! "Hjärtliga Gratulationer" stämplat i "Kurvig Journaling"


Jag stämplade även "Prickad Swirl" under min journaling och under blomman. Jag använde min Chestnut chalk-dyna för att det inte skulle synas för mycket. Därefter duttade jag stickles i varje prick, och resultatet  blev såhär! En diskret effekt som inte tog över.

- - -

SIST MEN INTE MINST:
Nästa helg, den 5 - 6 - 7 augusti står vi på Gislövs marknad och säljer Gummiapans stämplar!!!


// Jea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar