17 juni 2011

VECKANS NYHETER OCH VINNARE AV SKISSTÄVLINGEN!

Nu i sommartider tycker jag att man vill sitta ute och fika dagen lång, och då gäller det att anpassa stämplarna efter behoven!

VARSÅGODA - här kommer veckans nyheter!

 


"11060302 - VILL DU FIKA MED MIG?"   Pris: 10 kr



"PRINCESSTÅRTA - 11060101"   Pris: 25 kr



"FIKASUGEN? - 11060104"   Pris: 15 kr



"STOR KAFFEKOPP - 11060103"   Pris: 20 kr



"LITEN KAFFEKOPP - 11060303"   Pris: 15 kr



"TEPÅSE - 11060102"   Pris: 25 kr



"TE FÖR TU -JAG & DU - 11060105"   Pris: 15 kr

- - -

Minns ni Cyllan som vann förra veckans tävling? Jo, hon vann ju denna veckas nyheter, och jag säger bara KOLLA IN VILKA FINA ALSTER HON HAR SKAPAT!!!













Tusen tack, Cyllan! Härliga alster och oerhört inspirerande bilder!

- - -

Men sen hade vi ju en skisstävling efter Joggemias skiss!
Vi har fått in 2 tävlingsbidrag inom tidsramen. Och sen har vi fått in ett bidrag idag.







Men det var ju så få som ville vara med och tävla... och alla bidragen var så fina...


SÅ GRATTIS TJEJER! Ni får bli vinnare alla tre!

Maila oss era adressuppgifter, så kommer vinsterna med posten!

- - -

Sist men inte minst kommer det snyggt skapat av Kajsaloppan!




2 kommentarer:

  1. Vilka underbara kort och kreationer!
    Vad duktiga ni är tjejer!

    //Emisen

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir ;-) Stort tack!

    SvaraRadera