04 mars 2011

ETT LIVSTECKEN...

Ja, det blev full rulle inför Scraploppisen i Trelleborg - och även efter!!! Tusen tack till alla som kom till loppisen och TUSEN TACK för alla snälla kommentarer om våra stämplar! Det värmer ♥ ♥ ♥ 

Tyvärr blir det inte nyhetssläpp idag - vi har helt enkelt inte hunnit med. Så det blir en större release på fredag istället!

Idag har jag nöjet att visa en av 7 vinnare i Skissedillas Jubileumstävling - och det är Kajsaloppan som kammade hem ett pris med denna layouten:
 

Kan man vara annat än stolt över sina Designers???  Joggemia vann ju en tävling i februari - eller var det två? Hursomhelst så är vi JÄTTESTOLTA att få ha dem i vårt lilla gäng!

 

Karin har även gjort ett gulligt kort till en liten kille som skulle döpas. Det blev väl sött med segelbåten!?



Hon har även använt sig av Bård med ringar.


Joggemia har också skapat! En härlig layout i glada färger. Moln kan man nog aldrig få för mycket av...



...och vimpeln är en riktig favorit!


Här har hon även gjort ett sött kort med en söt snigel...



...man har nog hellre såna här i trädgården än riktiga, eller hur?


Karin har gjort en layout där hon stämplade tre små träd - det är kul att se hur bra det blir med stämplar på layouterna! 


Sist ut idag är ett kort som Karin skapat! Ett stilrent kort med ett tydligt budskap!

2 kommentarer:

  1. Härliga alster, ville bara säga att nu har jag använt mig av några av era stämplar som jag vann. Kortet finns här om ni vill se.

    http://carinaskortochgott.blogspot.com/

    Ha en trevlig dag /Carina

    SvaraRadera
  2. Hej där!!
    Oj så mycket fint som skapats!!

    Jag vill också tacka för de góa stämplarna som hamnade hos mej =)
    Här har jag använt några av dem:
    http://monica66.blogg.se/2011/march/blogcandy-hos-gummiapan-stamplarna-hamnade-h.html

    Kram, Monica

    SvaraRadera