11 mars 2019

Djur

Jag gillar verkligen söta djurmotiv så jag blev väldigt glad över dessa nyheter :)
I really like cute animal stamp motifs så these new stamps made me very happy :)

Först ut är den stående isbjörnen med födelsedagspresenter och en fyndig text.
Here is the standing polar bear with birthday gifts and a clever message.


Och jag ÄLSKAR den här sura katten!
Jag stämplade små tassar som bakgrund. Borderdiesen stansade jag ut i två olika färger, och monterade de rosa bitarna i den gråa "ramen".
And I LOVE this grumpy cat!
I stamped a paw background. The border die I cut out in two different colors, and mounted the pink pieces inside of the grey "frame".



Det här har jag använt till mina kort:
This is what I used for my cards:


//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar