20 april 2017

Du är toppen


♥ ♥ ♥

Detta kortet hade jag egentligen tänkt mig skulle bli endast ett lager.

MEN det första försöket hamnade i arkivet, läs papperskorgen och nästa blev som det ni ser nedan.

Alltså inte bara ett lager.



Till både ballongerna och björnen har jag först stansat ut en mall/schablon och sedan använt distresser.

Lilla nallen hade jag först tänkt göra som med ballongerna, alltså ett lager, MEN blev inte nöjd.

Så därför blev det att jag stansade ut en nalle och monterade över den första.
Lite snett åt sidan så det bildades en skugga.


Detta är något av det som jag använt mig av.


Nallen är monterad på 1 mm distanskuddar.
Nosen och öronen är utklippta och sen monterade med lim.


Jag har använt orange dekorgummi mellan dom olika lagren.


Allt papper som jag använt kommer från Gummiapan och så klart även textstämplarna


Allt från mig den här gången!

Ha en fin dag//Gunilla

♥ ♥ ♥

2 kommentarer: