03 november 2015

Jul, drink och matkort/Christmas, drink and food card.

Hej!

Dagarna går fort och idag är det den 3:e igen och dags för mig att blogga, så roligt!
På  mitt första kort har jag använt stämpeln "Flicka med snögubbe" och den underbart fina texten "Julen är inte en säsong utan en känsla".
Time again for me to show something in the blog. I love to do that!
On my first card I ´ve used the stamp "Flicka med snögubbe" and the lovely text  "Julen är inte en säsong utan en känsla" (Christmas is not a season it´s a feeling)



Nästa kort är även det ett julkort och här har jag använt mig av stämpeln "Julren" och en av alla fina jultexter som vi så väl känner igen "från oss alla till er alla en riktigt god jul".
Jag har också använt en chipboard gran som jag dekorerat med lite "embossing enamel pulver".
The next card is also  a christmas card. I´ve used the stamp "Julren" and the text that says "From all of us to all of you a very merry christmas" a well known text.
I have also used a chipboard Christmas tree which I decorated with "embossing enamel powder".


På dom två sista korten har jag använt mig av en de fina stämplarna med drinkar (mojito) och en med tårtbiten (hallontårta). Man blir så sugen på både två.
On my two last card I´ve used the stamp with the drink "mojito" and the cake "hallontårta". Don´t you get hungry?



DT-Eva










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar