02 februari 2020

Decorated paperbag

Jag har dekorerat två papperspåsar att använda till presenter. Jag brukar dekorera papperspåsar med handtag, men det här är "vanliga" enkla papperspåsar så jag har gjort lite annorlunda mot hur jag brukar göra. Det här var väldigt kul så jag lovar er att det kommer bli fler!

I have decorated two paper bags to use for gifts. This is different from how I usually decorate paper bags. It was so funny making them so I promise there will be a lot more of them!



Till den första påsen gjorde jag bara en enkel tag som dekoration.

I only made a simple tag as decoration for the first paper bag.





Till den andra påsen målade jag först med lite gesso och sedan stämplade jag "Liten Eucalypyus".

For the second paper bag I started with a little touch of gesso and then stamped "Liten Eucalyptus".




Här ser ni det jag använt. Jag har även använt en gammal poststämpel och textstämpeln "Vin och vänskap smakar gott då de gamla blivit".

This is what I used. I also used an old poststamp and a textstamp: "Vin och vänskap smakar gott då de gamla blivit".


Hoppas ni fått lite inspiration!
I hope you got some inspiration!

/Karin

1 kommentar:

  1. I absolutely love these bags, which are so unique, creative and those stamps are fabulous x.

    SvaraRadera