25 december 2019

Väggkalender Januari 2020




I would like to wish you a
Happy New Year!

----------------

Jag vill önska er ett
Gott Nytt År!

----------------

I'm going to start 2020 with a new calendar.

So far I only made January, but I will make all months.
My idea is to put the calendar on a canvas (haven't done that jet)
.
I haven't decided how to fasten it, so that I can change months. 
Maybe double sided tape and carefully remove the month when I'm going to change.


-----------------

Jag ska börja 2020 med en ny kalender.

Så här långt har jag bara gjort Januari, men jag ska göra alla dom andra månaderna.
Min idé är att fästa kalendern på en canvas (har inte gjort det ännu).

Jag har inte bestämt mig för hur jag ska fästa den, så att jag kan byta månad
Kanske dubbelhäftande tejp och försiktigt ta bort den när jag ska byta .

January/Januari





To make this I used/för att göra den så har jag använt:



Dies:
If you want the months in german you find them here: Tyska månader

If you want the days in german you find them here: Tyska veckodagar

Stamps/stämplar:

-------------


I hope that you will have a wonderful and creative 2020
Lots of hugs

--------------

Jag hoppas att du får ett underbart och kreativt 2020
Massor med kramar


DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar