15 oktober 2019

Black & Gold Christmas

Hi there!

Have you started making Christmas cards yet?
I have and I just love it!

I made a card in black and gold with the wonderful reindeer's!

---------------

Hej där!

Har du börjat göra Julkort än?
Det har jag och jag bara älskar det!

Jag har gjort ett kort i svart och guld med dom underbara renarna!



I used both the reindeer's on black cardstock and run it through my Bigshot.
I used the negative and attached it with 3D tape on gold cardstock, it made a lovely contrast.

-------------------------------

Jag stansade ut båda renarna i svart cardstock och använde negativet.
Det fäste jag med 3 D kuddar på ett cardstock i guld, det blev en härlig kontrast. 

------------------------------

This is what I used to make this card/ Det här använde jag för att göra kortet:



Dies: 

Stamp/Stämpel:




Hope you got some inspiration for christmascard/
Hoppas att du fick lite inspiration till julkort

Take care!
Ta hand om dig!

DT-Lena

1 kommentar: