15 augusti 2019

Bullet Journal - more pages!


Hi there!
I'm back with my BuJo (Bullet Journal)

Today I'm gonna show you a weekly layout.
I chose the first week in January 2020

There's also room for a weekly menu & ...to blog.

Of course you choose what you want, always make your BuJo after your needs.
Some have 14 days or monthly layout.

--------------------------------

Hej där!

Jag är tillbaka med BuJo (Bullet Journal)

Idag ska jag visa en veckolayout
Jag valde den första veckan i Januari 2020

Det finns också plats för veckomatsedel & att blogga.

Självklart så väljer du vad du vill, gör alltid din BuJo efter dina behov.
En del har 14 dagars eller månads layout.




This is what I used for the layout/ Det här använde jag till denna layout




I'll give you a few more pages that is useful for me.
Jag visar er några fler sidor som är användbara för mig.



Training & Books to read/Träning och böcker att läsa




This is what I used for the layout/Det här använde jag till denna layout






Keep track on birthdays/ Håll reda på födelsedagar




This is what I used for the layout/Det här använde jag till denna layout

You can find my first post with BuJo here
Du kan hitta mitt första inlägg om BuJo här

Hope that you think this was useful for you
Hoppas att detta var användbart för dig

Take care!

Ta hand om dig!

DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar