26 juli 2019

Back to school!

Sommarlovet är slut!

Nu startar skolan igen och det är dags att plocka fram kalendern.
Inför varje skolstart skapar jag min egna framsida.
I år börjar jag jobba i en ny skola.

Men jag blir bildlärare här också så det får bli mitt tema på kalendern.
Färglade allt med Promarkers Cool Gray 1-5.
***
The summer holidays are over!
Now the school is starting again and it's time to pick up the calendar.
Before each school start, I create my own front page.
This year I start working in a new school.

But I also become a art teacher here, so that will be my theme on the calendar.
Colored everything with Promarkers Cool Gray 1-5.

Kalenderns framsida innan jag skapade en ny.
The front of the calendar befor I created a new one.

Stämplar jag har använt.
Stamps I have used.

Bokstäverna är Gummiapans klassiska alfabet.
The letters are Gummiapan's classic alphabet.



Nu är jag redo för ett nytt skolår! 
Now I'm ready for a new school year!


Hastalapasta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar