22 maj 2019

Blommor till student och examen

Idag blir det blommor från mig igen! Jag älskar att färglägga och dekorera med blommor. Alla korten är gjorda för student och examen.

Today you find flowers from me again! I love to paint flowers and to decorate with them.
All the cards for today are made for graduation.



Bakgrunden till alla korten har jag gjort med Distress Oxider. Mönstret har jag gjort med en stencil, Gel paste och Metallique Wax.


The background for all the cards is made with Distress Oxide. The pattern is made with a stencil, Gel paste and Metallique Wax. 


Jag har använt Prima Marketing akvarellfärger till blommorna. Jag har själv ritat några av bladen.

I used Prima Marketing Watercolor for the flowers. I drawed some leaves by myself.


Den vita etiketten är till mottagarens namn.

The white label is for the name of the receiver.






Jag har använt två storlekar på Monstera dies till tre av mina kort. Jag har färglagt dem med akvarellfärger.

I used two different sizes of the Monstera dies to three of my cards.
I painted them with watercolor.


Ha en härlig dag och njut av alla blommor vi har i naturen just nu!


Have a nice day and enjoy all the flowers we have in nature right now!


/Karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar