10 januari 2019

Love to you all!

Årets första blogginlägg från mig - det blir kärlek!

This year's first blog post from me -it will be love!


Jag stansade ut hjärtan i enfärgade papper och sedan stansade
jag ut orden med det nya fina alfabetet.

I die-cut hearts from coloured paper and then I die-cut
the words with the new beautiful alphabet.


Mitt första kort är uppenbarligen inspirerat av Jeanettes kort med dies
från adventskalendern som hon visat på Instagram "gummiapan_official".

My first card is obviously inspired by Jeanette's card with dies
from the advent calendar that she has shown on Instagram "gummiapan_official".


Till mitt andra kort har jag använt de utstansade bokstäverna och ett litet hjärta.

For my second card I have used the die-cut letters and a small heart.



Här ser ni hur jag förberedde mig.

Here you can see how I prepared.


Av de mönstrade pappren blev det ett grattiskort på svenska.

From the patterned papers I made a happy birthday card in Swedish.


Vad jag använt:

What I have used:


Love from Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar