01 januari 2019

Grattiskort

Först vill jag passa på att önska er alla ett Got Nytt År, och även uttrycka min glädje över att få hänga med ännu ett år i Gummiapan-teamet <3.
First I want to wish all of you a Happy new Year, and say that I´m so happy that I get to spend another year with the Gummiapan team <3.


Här har jag stansat ut en massa "grattis" i samma cardstock som kortstommen, och sedan limmat fast dem där. Det blir en trevlig struktur och ser nästan ut som att jag har använt en embossingfolder.
For this card I used one of Gummiapans dies (grattis=congratulations/happy birthday) and cut out the word several times, in the same cardstock as I used for my card base. It gives a nice piece of texture, and looks almost as if I have used an embossing folder.


Jag älskar verkligen den här tokiga lilla bönan, och här fick de vara två stycken som förmedlar budskapet.
I really love this cute small bean, and here there are two little bean buddies wishing the receiver a Happy Birthday.


Här är materialet jag använt. Och så några av Gummiapans papper.
This is what I used. And some Gummiapan patterned papers.


//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar