02 januari 2019

Födelsedagskort till barn

Önskar er alla ett Gott Nytt År! Jag ser fram mot ännu ett år med Gummiapan.

Jag börjar året med två födelsedagskort för barn.


Happy New Year to all of you. I´m looking forward to one more year with Gummiapan.

I start this year with to birthdaycards for children.



Jag stämplade, färglade och klippte ut den här lilla björnen. Sedan upptäckte jag att jag även har en dies till den!


I stamped, colored and cut out this little bear. Then I realized that I have a dies for the bear!




Här ser ni stämpeln och diesen jag använt till det här kortet. Utom grattis-stämpeln.

Here you can see the stamp and dies I used for this card. Except for the "grattis"stamp.



Det här är ett lite mindre kort: 10,5 x 10,5 cm
Jag har kombinerat Gummiapan-papper och mixed media-papper som jag färglagt med Distress Ink.

This is a smaller card: 10,5 x 10,5 cm
I combined paper from Gummiapan with mixed media paper I have colored with Distress Ink.



Här är diesen jag använt till kort nummer två.

This is the dies I used for the second card.


Ha en bra dag!

Have a nice day!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar