14 januari 2019

Calendar and a little love

 
Hejsan,
då var det min tur att blogga igen. Tack snälla för alla fina ord jag fick
efter förra inlägget, det värmer i hjärtat!
 
Hi,
it's time for me to blog again. Thank you so much for all the nice
words after my last blog post, it warms my heart!
 
Först vill jag visa er framsidan på min träningskalender för 2019.
Kalendern är köpt i en bokhandel och har en utbytbar framsida.
Tanken är att orden ska peppa mig att inte tappa fokus på mig själv.
 
First I will show you the front of my training calendar for 2019.
The calendar is from a book store and you can change the front page.
The thought is that the words shall push me not to loose focus on my self.
 
Close up:
 
Material:
gummiapan.com
 
Firar ni "Alla hjärtans dag"? Jag gör det, i alla fall lite...
Jag vill gärna ge mina barn och min man ett kort och en liten present,
idag visar jag ett av korten - till en av mina två söner.
 
Do you celebrate "Valentines Day"? I do that, at least a little...
I like to give my children and my husband a card and a small gift,
today I will show you one of the cards - to one of my sons.
 
Material:
www.gummiapan.com
 
Ses snart igen,
 
See you soon,
 
//Nettan
 
 

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera