04 januari 2019

2019 - Hello

Hejsan allihop -
det är jag som är Nettan och idag bloggar jag för första gången hos Gummiapan.
Lite nervöst men mest spännande -  det ska bli väldigt roligt att vara en del av
 Gummiapans Kreativa Team 2019.
 
Hi all -  
my name is Nettan and today I will do my first blog post for Gummiapan.
A little nervous but mostly exciting - it shall be very fun to be a part of
Gummiapans Creative Team 2019.

"2019 Hello"
blir mitt första kort - my first card
Material:
Number
Patterned paper: Snöflingor svart
Hello -  die from the Advent calender


Det andra kortet jag vill visa är ett Alla hjärtans dag kort till min ena son.
Han fyller 18 till våren och han är inte så förtjust i lull-lull...

The second card I want to show you is a Valentine card to one of my sons.
He turns 18 this spring and he likes it Clean And Simple.
Material:
Stitched rectangles
 
Close up: 
Jag har använt 3D kuddar för att lyfta översta pappret och visa mer av det mönstrade.
I used 3D pillows to lift the top paper and make the patterned paper more visible.
 
 
Ha en fin dag och god fortsättning på 2019!
Have a nice day and a Happy 2019!

//Nettan

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar