22 december 2018

Frostigt vitt och grönt

 Till dagens blogginlägg har jag gjort två kort i frostigt vitt och grönt. Jag har embossat alla växter med enamel som är trefärgat.

Made two frosty white and green cards for todays blogpost. I embossed all flowers with enamel in three colors.


Ett nyårskort och ett kort till någon som fyller år i vinter.

One Happy New Year card and one birthday card.


Till detta kortet har jag använt olika dies: Lavendelstrån, en blomma från Tulips och Grankvist.


Used the lavender dies "Lavendelstrån", one dies from "Tulips" and "Grankvist" for this card.



Till bakgrunden har jag använt en stämpel, Stars and dots. 

The background is made with a stamp, Stars and dots.



Diesen Stor Lavendel är vacker att använda i andra färger än lila. Med lite fantasi liknar den t.ex. hyacinter! Här tillsammans med diesen Grankvist.

I think the dies "Stor Lavendel" is lovely also when you don´t use it as lavender!





"Happy New Year"



Här är diesen jag använt.

The dies I used.




Önskar er alla en riktigt God Jul!

Wishing all of you a Merry Christmas!


DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar