12 november 2018

Not christmas yet!

Hello!

Mer färg till folket!
Jag har haft några idéer på kort i huvudet ett tag.
Jag är inte redo för jul ännu.

Jag har haft en ide med en av dom nya stämplarna och en av dom gamla.
-------------
More color to the people!
I've had a few ideas for card into the head for a while.
I'm not ready for christmas yet.

I have had an ide with one of the new stamps and one of them old.


Det här är vad jag använde i detta kort / This is what I used for this card:
Stämplar /Stamps:
 Citron 

Färglade med Promarkers./
Coloring with Promarkers.
------

Här har det exploderat med färg!
Here, it has exploded whith color!


Det här är vad jag använde i detta kort / This is what I used for this card:
Stämplar /Stamps:

Dies: 



Färglade med Promarkers./
Coloring with Promarkers.
------------

Jag skickar med en ide till julkort iallafall.
I submit an idea to the christmas card anyways.


Det här är vad jag använde i detta kort / This is what I used for this card:
Stämplar /Stamps:

Dies: 

Till skak kortet har jag använt pärlsocker

To the shker card I've used granulated suger.
.


Hastalapasta!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar