27 november 2018

Mera Granar / More Trees

Idag blir det fler grankort!
Today there will be more tree cards!


På alla korten har jag använt papper från Mörk mandelfärgad serie.
On all cards I have used paper from Mörk mandelfärgad serie.


Sedan har jag använt olika grandies som jag stansat ut i grönt
glitterpapper och grönt blankt papper.
Then I have used different tree dies that I have punched out in
green glitter paper and green glossy paper.


Jag har stansat ut i framsidan av varje kort med olika dubbla sömdies.
I have punched out in the front of each card with different double stitch dies.


De olika röda banden hittade jag i min låda.
The red ribbons I found in my drawer.

Till sist några tags.
Finally some tags.


Här är alla grandiesen som jag använt:
Here are all tree dies that I have used:


Hoppas ni blev sugna på granar!
Hope you feel for trees!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar