07 november 2018

Fira jul och Lucia med söta renar!


Visst är Skridskorenen, Skidåkarrenen och Luciarenen söta! Till dagens blogginlägg har jag gjort fyra julkort med renar på.
Jag har använt stämplar och tillhörande dies.

Love the  skater reindeer, skier reindeer and Lucia reindeer! So for  todays blogpost I made four Christmas cards with reindeer on.
I used stamps together with dies.



All färgläggning av renarna har jag gjort med Distress Ink

All painting is made with Distress Ink.





Två av korten har jag dekorerat med grankvistar. Diesen heter "Liten grankvist".
 Tagen på Luciakortet är från setet "Tre smala tags".

Decorated two of the cards with spruce. It´s a dies called "Liten grankvist". 
The little tag beside the Lucia reindeer is from the dies set "Tre smala tags".



Till skidåkarrenen har jag gjort en liten skidbacke!

Made a little ski slope for the skier reindeer!


Have a nice day!
/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar