25 oktober 2018

Cards for friends and a Sneak Peak at Christmas!




Hi there!

Hope you all got friends that are for life, I do!
So this card is for my friends 

-----------------------------

Hej där!

Hoppas att ni har vänner för livet, det har jag!
Så detta kort är till mina vänner



To make this card I used:

Mönstrade papper, orange serie
Stamps: Sköldpadda (turtle)

  Sköldpadda ( turtle)
Hearts, the ones that I used at the card was a gift from Gummiapan. But you can find lots of lovely hearts here

For coloring I used Polychromos 

-------------------------------

För att göra detta kort så har jag använt:

Mönstrade papper, orange serie
Stämplar: Sköldpadda 

Hjärtan, dom som jag har använt på kortet var en gåva från Gummiapan. Men du kan finna jätte fina hjärtan här.

Till färgläggning har jag använt Polychromos.

__________________________________________________________

Another card for a friend
---
Ett till kort till en vän


So what did I use for this card?
Unicorns of course...

Stamps: My unicorn believes in me
Skuttande enhörning
Spatserande enhörning
Stolt enhörning

Dies: Skuttande enhörning
Spatserande enhörning
Stolt enhörning

------------------------------

Så vad använde jag för att göra detta kort?
Enhörningar, självklart...

Stämplar: My unicorn believes in me
Skuttande enhörning
Spatserande enhörning
Stolt enhörning

Dies: Skuttande enhörning
Spatserande enhörning
Stolt enhörning


____________________________________________________


And a Sneak Peak
Christmas is coming...
And it is time to start to make som christmas cards - Jippiee!
-------------------------------

En liten tjuvtitt
Julen är på väg...
Och det är dags att börja göra julkort - Jippi!


I made my own design paper
I stamped lots and lots of troll tomte ( santa trolls) all over a white cardstock and colored them.

For my christmas card I used:

Stamps: Mini trolltomte
Christmas is cancelled

Dies: Scalloped Squares

-------------------------------

Jag gjorde mitt eget design papper.
Jag stämplade många trolltomtar på ett vitt cardstock och färglade dom.

Till mitt julkort så har jag använt:

Stämplar: Mini trolltomte
Christmas is cancelled

Dies: Scalloped Squares



Have fun scrapbooking, hugs

DT-Lena





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar