22 september 2018

Frökapslar och Hjärtliga kvistar


Det är något särskilt med vallmofrökapslar! Alltid fina att dekorera med. 
Jag har gjort två kort som jag dekorerat med Gummiapans Vallmo frökapsel (ny dies). Jag har kombinerat med "Hjärtliga kvistar"

It´s something certain with poppy capsules!  Always lovely as decoration. 

I made two cards decorated with Gummiapan´s "Vallmo frökapsel" (Poppy capsule). I combined it with "Hjärtliga kvistar".


Här har jag gjort bakgrunden med Distress oxider. På bakgrunden har jag använt en Happy Birthday-stämpel.


This background is made with Distress oxides. I also used a Happy Birthdaystamp for the background.




Till den här bakgrunden har jag använt Distress Ink.

I used Distress Ink for this background.




Här är diesen jag använt.

This is the dies I used.


En vecka kvar och sedan är det dags för Trelleborgsträffen!

One week to go and then it´s time for Trelleborgsträffen!

/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar