13 september 2018

Enkla kort i lite mindre format

Dessa kort gjorde jag hösten 2012, när bårderstämplarna jag använt var nyheter, men jag upptäckte att jag inte visat dem i bloggen tidigare. Jag kan tänka mig att de är ca 10x10cm eller nåt sånt, jag har inte kvar korten så jag kan inte mäta.
Gemensamt för dem alla är att jag har stämplat någon stämpel i tre olika färger och stansat ut stjärnor/hjärtan/cirklar och limmat fast dem på kortstommen där jag även stämplat en text. Längst kanterna har jag sytt med symaskin.

I made these cards in 2012, when the border stamps I used were all new, but I recently discovered that they haven´t been shown in the blog before so here they are now. I think they are about 4x4" or something like that.
For all of these cards I stamped an image in three different colors, punched out stars/hearts/circles which I mounted on a card base, where I also stamped a sentiment. I also used some machine stitching.







//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar