07 augusti 2018

Stay cool


Is it possible to stay cool this extremely hot summer?


Idag visar jag den här layouten med ett foto från min resa till Paris i april. En Ice bag är mycket användbar just den här sommaren!

Today I will show you this layout I made with a photo from my trip to Paris in april. I think an Ice bag is very useful this summer!



Jag har dekorerat layouten med monstera, stämplad och färglagd Magnolia samt en gren och kvistar.


I decorated the layout with monstera, stamped and painted Magnolia together with a branch and sprigs.



Bakgrunden har jag färgat med Infusions (liknar Brusho).

The background is coloured with Infusions (like Brusho).



Jag har färglagt två Magnoliakvistar och klippt dem i mindre bitar.

I coloured two Magnolia sprigs and cut them into pieces.



Jag har gjort två olika kort med stämpeln "Rosejournaling". Båda är färglagda med Distress Ink.

I have made two different cards with the stamp "Rosejournaling". Both are coloured with Distress Ink.




Bakgrunden på detta kortet har jag färgat med samma Infusions som på layouten.

 The background for this card is made with the same Infusions as the layout.



Här klippte jag ut detta innersta av cirkeln. Har även klippt ut och satt dit en ros till.

Here I have cut out the middle of the cirkel. I also added one more rose.



 Njut av sommaren!

Enjoy the summer!


/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar