16 augusti 2018

Just Because!

Tiden går fort och vi är redan i mitten av augusti!
The time goes fast and we are already in the middle of August!

Idag har jag några bra-att-ha-kort utan text att visa för er...
Today I have some cards without text to show you...

Jag är inte först med att göra vaser av ballongdiesen, men tycker det är så läckert att jag också ville använda dem på detta sätt.
I am not the first to do vases of the balloon-dies, but I think it is so nice that I also would use them in this way.

Har färglagt de utstansade delarna med distresser.
Have colored the cut-out pieces with distresser.

Bakgrunden har jag stämplat med Stor rutig bakgrund.
The background is stamped with Stor rutig bakgrund.


Dies jag använt/Dies I have used:


På andra kortet har jag använt Gummiapans papper från Mörk mandelfärgad serie.
On the second card I have used Gummiapans papers from Mörk mandelfärgad serie.

Dekorerat med några rhinestones och röda rosor.
Decorated with some rhinestones and red roses.


Dies jag använt/Dies I have used:


På sista kortet har jag embossat bakgrunden och gjort en ram av silverstickles.
On the last card I have embossed the background and made a frame with silver stickles.

Dekorerat med några rhinestones.
Decorated with some rhinestones.

Dies jag använt/Dies I have used:


Det var allt från mig i dag!
That was all from me for today!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar