04 augusti 2018

Änglavingar och krumelurer

Här kommer ett par kort med några härliga äldre stämplar mitt bland alla inlägg med nya stämplar. Det finns verkligen hur många fina som helst i Gummiapans sortiment och jag känner mig lyckligt lottad som har de flesta att leka med när andan faller på :). Om två veckor blir det dock nytt från mig också.
Here are a couple of cards with older stamps among all the posts with the new ones. There are so many lovely stamps in Gummiapans store and I feel so blessed to have most of them so I'm able to play with them now and then. In two weeks I will show cards using some of the newer stamps too.

Jag älskar att man kan stämpla den söta knappen på vilket papper man vill, eller måla den i valfri färg.
I love that you can stamp that cute button on any paper you want, or paint it with some kind of color medium.



Stämplar/Stamps:
Textruta med hjärta -

Papper/Paper:
Limegrön serie

//Camilla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar