22 augusti 2018

2 layouter

Till dagens blogginlägg har jag gjort två olika layouter med foto från augusti 2017. 
Alla fotona är tagna i vår spannmålshall på gården. Min man tillsammans med våra barnbarn.

For todays blogpost I will show you two different layouts with photo from August 2017.
All photos show my husband and our grandchildren together in our granary at the farm.



"Working with grandpa"



Jag började med att stämpla två olika "Splat" i brunt och blått. Sedan la jag till lite washitejp.
Dekorationerna är olika stämplar och "Ax" (nya dies).

I started with stamping two different "Splat" in brown and blue colours. Then I added some washitape.
I used different stamps as decoration together with "Ax" (new dies).





Här är diesen och stämplarna jag använt på första layouten.

Those are the dies and stamps I used on the first layout.



"Sweep"



Den gula bakgrunden har jag gjort med Distress Oxide (fossilized amber). Här har jag även stämplat med "Mycket splat" (Distress Oxide frayed burlap)

Blommorna är färglagda med Distress Ink och utklippta för hand. Fjärilarna är stämplade direkt på cardstocken och färglagda med Distress Ink.


The yellow background is made with Distress Oxide (fossilized amber). I also stamped with "Mycket splat" (Distress Oxide frayed burlap).

The flowers are coloured with Distress Ink as well as the butterflies.




Här är diesen och stämplarna jag använt på andra layouten.

Those are the dies and stamps I used on the second layout.


Have a nice day!
/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar