01 juli 2018

Somriga födelsedagskort!

Idag visar jag några somriga födelsedagskort!
Today I show you some summery birthday cards!

På första kortet har jag färglagt med distresser...
On the first card I have colored with distresser...

Papperna jag använt kommer från Gummiapans Ljusblå serieSnedrandigt papper - Ljusblå och Ljusblått - Grattis på olika språk.
The papers I have used comes from Gummiapans Ljusblå serieSnedrandigt papper - Ljusblå and Ljusblått - Grattis på olika språk.

Stämplat med Hipp Hipp Hurra!!!
Stamped with Hipp Hipp Hurra!!!

Dies jag använt:
 Dies I used:
Stitched Banner (goodiebag)


På nästa kort har jag börjat med att stämpla hela bakgrunden med Stor rutig bakgrund.
On the next card I have stamped the whole background with Stor rutig bakgrund.

Dies jag använt:
Dies I used: 


Till blomman har jag använt diesen 3 blommor och Gummiapans papper från Ljuslila serie.
For the flower I have used the dies 3 blommor and Gummiapans papers from Ljuslila serie.


Ha en härlig dag!
Have a lovely day!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar