15 juli 2018

Pilar / Arrows

Jag gillar verkligen pilar så idag har jag använt de nya pil-diesen.

I really like arrows so today I have used the new arrow dies.


Alla pilarna är utstansade i vitt och infärgade med Lawn Fawn stämpeldynor
som jag köpte hos Gummiapan på Trelleborgsträffen. Jag tror de finns i den fysiska butiken.

All arrows are die-cut from white paper and coloured in with Lawn Fawn ink pads that
I bought from Gummiapan at Trelleborgsträffen. I think they are available in the physical shop.


På första kortet stämplade jag denna texten och på det andra denna.

On the first card I stamped this text and on the second card this one.


Jag blir så glad av regnbågens färger, hoppas ni med blir det!

I get so happy by the colours of the rainbow, hope that goes for you to!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar