10 juni 2018

Happy Birthday my deer friend!




Hello again! Hope you all are well and enjoying the sun!

I do! I stamp indoors and do the coloring outdoors in the sun, so lovely!







Made this card for a very dear friend of me, or should I say deer friend...
She got a day in a Spa as a present and there was just one stamp to use for her card, the Badkarsren!
She loves flowers so, I made a frame with the stamp Magnoliakvist
Wishing you a happy day is a stamp that I stuck on to a stitched banner.
The paper is: Gummiapans Cerise serie

I stamped the envelope with Magnoliakvist as well and Hipp Hipp Hurra

------------------------------

Hej igen! Hoppas att ni alla mår bra och njuter av solen!

Det gör jag! Jag stämplar inomhus och färglägger utomhus i solen, så underbart!


Jag gjorde detta kort till en kär vän till mig, eller kanske jag ska säga deer friend ...
Hon fick en dag på ett spa i present och det var bara en stämpel som kunde användas till hennes kort, Badkarsren!
Hon älskar blommor så, jag gjorde som en ram med stämpeln Magnoliakvist
Wishing you a happy day är en stämpel som jag fäste på  stitched banner.
Papper från Gummiapans Cerise serie

Jag stämplade kuvertet med Magnoliakvist också och Hipp Hipp Hurra




I guess that you all wonder, what has she done? My mind went a bit crazy when I saw one of Gummiapans new dies: Labyrinth... The only thing I saw was pipes and steampunk!
So this is what I did:
I used Brushos on white cardstock.
I made pipes from the new die Labyrinth 
also used the dies HB2U and the so cute Mr Nautilus
Stamps that I used: luftballong ,kugghjul#3  kugghjul#4, , kugghjul#6. I embossed all the gears.

------------------------------

Kan tänka mig att ni undrar, vad har hon gjort? Min hjärna blev lite galen när jag såg en av Gummiapans nya dies: Labyrinth... Det enda som jag såg var rör och steampunk!
Det här är vad jag gjorde:
Jag använde Brushos på vid cardstock
Jag gjorde rör från den nya diesen Labyrinth 
jag använde också diesen HB2U och den söta Mr Nautilus
Stämplar som jag använt mig av: luftballong ,kugghjul#3  kugghjul#4, , kugghjul#6. Jag embossade kugghjulen




And here is the die, Labyrinth shown as it should be. My little Bobbie has to find the way to all his presents, I used the stamp Bobbie and the die Bobbie.
The mini die paket I got as a gift at Trelleborgsträffen, isn't it cute!
Stamps: Go wild, Unwrap me comes from a set of stamps, Små ord
The papers are: Cerise serie and Limegrön serie.

------------------------------

Här är diesen, Labyrinth som den ska vara. Min lilla Bobbie måste finna sin väg till alla hans presenter, Jag använde stämpeln Bobbie och diesen Bobbie.
Minipaketet fick jag som en gåva på Trelleborgsträffen, visst är den söt!
Stämplar: Go wild, Unwrap me kommer från ett textset, Små ord
Papper som jag har använt: Cerise serie and Limegrön serie.

Thats all for now folks!

Det är allt just nu!

DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar