15 maj 2018

Super Grattis Hurra!

Idag blir det nya stämplar som släpptes på Trelleborgsträffen.
De ska finnas på flera språk - jag valde svenska.

Today I will show new stamps released at Trelleborgsträffen.
They shall be available in several languages - I chose Swedish.


De stora orden har jag stämplat i tre nyanser av Lawn Fawns ink cubes som
Gummiapan sålde på Trelleborgsträffen (jag tror de finns i fysiska butiken,
men är inte säker). Ovanpå dem stämplade jag med andra nya stämplar i
Versafine. Jag använde min MISTI för att få det snyggt.

The big words are stamped in three nuances of Lawn Fawn ink cubes that
Gummiapan sold during Trelleborgsträffen (I think they are available in
the physical shop, but I am not sure). On top of them I stamped with other
new stamps in Versafine. I used my MISTI to get it good looking.




I botten av varje vitt papper stansade jag med pratbubblebordern
och la mönstrat svart papper bakom. Jag har använt Gummiapans
vita cardstock till både kortstomme och att stämpla på.
Den är SUPER!

In the bottom of each white paper I have die-cut with the
speach bubble border dies and put patterned black paper behind.
I have used Gummiapan's white cardstock for card base and to stamp on.
It is SUPER!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar