22 april 2018

När körsbärsträden blommar

Blooming cherry trees

Till korten jag visar idag har jag hämtat inspiration från blommande körsbärsträd! 

For the cards I show today I got inspiration from cherry trees. 


Tre olika kort med GA-papper, dies och stämplar. Rosa blommor precis som på körsbärsträd.

Three different cards made with GA-paper , dies and stamps. Pink flowers just as cherry blossom.


Körsbärsträd. 
Träd och blommor har jag stansat i färglagt akvarellpapper.

Cherry trees.
Tree and flowers are made with colored watercolorpaper.


Den lilla blom-diesen är mycket användbar till olika projekt.

 The little flower-dies is very useful for different projects.


Här har jag använt en annan blomma. Det är den minsta i setet "3 blommor".

I used another flower for this card. This is the smallest in the set "3 blommor". 



Här ser ni alla dies jag använt till korten.

Here you can see all the dies I used for the cards.


Ha en bra dag!
Have a nice day!

/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar