27 april 2018

Get well soon!

Är du sjuk?

I förra veckan hade vi väldigt varmt runt om i Sverige.
Många av mina studenter klädde sig i sommarkläder och en del till och med badade i sjön.
Denna vecka har vi åter kallt och regn.
Resultatet av det är att många av mina elever ligger hemma och är förkylda.
Även många kollegor.

Last week we had very warm around Sweden. 
Many of my students dressed in summer clothes, and some even bathed in the lake.
This week we have once again the cold and the rain. 
The result is that many of my students are at home and have a cold. Also many colleagues.

Så idag tillägnar jag mina kort till alla människor som ligger hemma och mår
lite dåligt på ett eller annat sett.

So today dedicate my card to all the people who are at home and feeling 
a little bad at one point or another seen. 


Till det här kortet har jag använt följande / For this card I have used the following: 

Dies
Get well soon: D170723
Polaroid: D160429
Scalloped Rectangle: D170915

Stämplar
Plåster: 13110205
Hjärta och stjärna:  15030309
Sjukren: 18010202
Tvättlina med klädnypor: 16020101

Papper
Rutat papper- Rött: SQUARE_400



Mitt andra kort har jag funderat på att göra länge.
Tänkte att det kunde vara lite kul att sy lite i papperet.

My other cards I have considered doing for a long time. 
Thought it might be a little fun to stitch a bit in the paper.


Till det här kortet har jag använt följande / For this card I have used the following: 

Dies
Krya På Dig: D170712

Stämplar
Plåster: 13110205

Papper
Röd-Storprickigt: BDOT_400



På mitt sista kort har jag använt mig av renen igen.
On my last card, I used the me of the reindeer again



Till det här kortet har jag använt följande / For this card I have used the following: 

Dies
Get well soon: D170723
Stitched Banners: D170363
Stitches Rectangles: D160415

Stämplar
Sjukren: 18010202

Nu hoppas jag verkligen att jag håller mig frisk!
För i morgon är det ÄNTLIGEN dax!!

Now I really hope that I stay healthy! 
For tomorrow it is FINALLY time!! 



 All info finns på hemsidan: http://trelleborgstraffen.se/
Det finns fortfarande platser kvar på söndagen.
There are still places left on the Sunday.


Det va allt för mig denna gång.
Hoppas du har fått lite inspiration och idéer.

It was all for me this time. 
Hope you have a little bit of inspiration and ideas. 


Vi ses i morgon!
Scrappa lugnt.



Hastalapasta!




P.S Och till alla er som kör ner till Trelleborg i helgen..
Kör försiktigt & Krama varandra i trafiken! D.S



1 kommentar: