07 mars 2018

House and tags


Har ni sett alla nya dies? Jag har använt några av dem till dagens blogginlägg.

Have you seen all new dies? I have used some of them for todays blogpost. 



Jag gillar verkligen de nya husen och tagdiesen som kallas "Tagkit".

I really like the new houses and the tagdies called "Tagkit". 





Diesen "Glimmingehus" är användbar som tag. Här har jag satt ihop en färgad med en vit. Den färgade har jag dekorerat och den vita är bra att skriva på. 

The dies "Glimmingehus" is useful as tag. Here I have used a colored together with a white. I decorated the colored and the white is just to write something on.



Ett till "Glimmingehus". Pappret är ett färgat akvarellpapper. Färglagt med Distress Ink.

One more "Glimmingehus". The paper I used is a watercolorpaper colored with Distress Ink.


Här nedanför ser ni baksidan på tagen. Jag har gjort den dubbel dvs klistrat ihop två delar.

Here below you can se the back of the tag. I glued to pieces together.






"Glimmingehus" är också en fin dekoration på kort.

"Glimmingehus" is also a nice decoration for card. 



Här har jag använt det nya "Tagkit" som bas, dekorerad med "House with heart" och olika blommor/växter.

Here I have used the new "Tagkit" as base, decorated with "House with heart" and different flowers.



"House med heart" igen! Basen är ett papper färgat med Distress oxide och struktur med Gel paste. Slutligen lite guldvax på texturen.

"House with heart" again! The base is a paper colored with Distress oxide and some texture with Gel Paste. Finally I used gold wax.





Här är alla diesen jag använt till korten och tagsen idag.

This is all the dies I used for the tags and cards today.

Ha en bra dag!
Have a nice day!

/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar