25 mars 2018

Congratulations

Hi everybody!


Oh deer, can't stop playing around with stamps and dies!

Oh deer! (ingen svensk översättning, kan ju inte skriva kära ren, haha!
Jag kan inte sluta leka med stämplar och dies!



Made this card for my son, he's birthday is on 30th of march. So I hope he doesn't see this now...
To make this card I used:
Stamp: Paketren
The dies I used:

Gjorde detta kort till min son som fyller år den 30 mars. Jag hoppas att han inte ser detta nu...
När jag gjorde det här kortet så använde jag:
Stämpel: Paketren
Dies som jag använde:



For a princess.
This card is made in pink, pink, pink!
The dies I used:

Till en prinsessa.
Det här kortet är gjort i rosa, rosa, rosa!
Dies som jag använde:


A card for a new home owner.
To make this card I used:
the die Hello and run it through with the
I fastened it on the card base to make a "see through". 
The housedies are:
Then I draw sloppy black lines as a frame, of course you can doodle any way you want. 
Just have fun!!!

Ett kort till ett nytt hem
När jag gjorde detta kort så använde jag:
Die: Hello och körde igenom det med papper från Gummiapans mönstrade papper, turkos serie
Jag fäste det på en kortbas så man kan se igenom.
Husdiesen är följande:
För att göra en ram så ritade jag slarviga linjer runt om. Självklart så kan du "doodla" precis som du själv vill. 
Bara ha kul!!!


Thanks for reading, take care!

Tack för att du läste, ta hand om dig!

DT-Lena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar