04 februari 2018

Festliga kort

Idag blir det kort med bakverk här i bloggen.
Today there will be cake and "semlor" in the blog.

Till mitt första kort gjorde jag bakgrunden med Distress Oxide och några droppar vatten. Tårtan är utklippt och sedan fastlimmad ovanpå bannern och en bit bakers twine.
For my first card I made a background using Distress Oxides and a few drops of water. I fussy cut the cake and then adhered it on top of the banner and a bit of bakers twine.


Jag älskar verkligen den här textstämpeln, den är så rolig :) Och semlorna ser så goda ut att jag blir sugen, trots att jag egentligen inte alls är särskilt förtjust i semlor!
I REALLY love this sentiment stamp,it´s so funny :) And the "semlas" look so tasty that I want one, even though I don´t care for them that much in reality!


Stämplar/Stamps:
The more you weigh... - 

Dies:


//Camilla






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar