16 februari 2018

Color matched cards / Färgmatchade kort

Idag visar jag tre kort där jag använt färgerna orange, brunt och turkos.
Papperna kommer från Gummiapans Orange serieBrun serie och Turkos serie.
Today I show three cards where I have used the colors orange, brown and turquoise.
The papers comes from Gummiapans Orange serieBrun serie and Turkos serie.


Här har jag använt stämpeln Slitna stjärnor och textstämpeln It's your day! från Animal Kit.
Diesen är Stitched BannersStitched Ovals, stjärna från Mini tags set 2 och den banner vi fick i goodiebagen på en Trelleborgsträff.
Here I have used the stamp Slitna stjärnor and the text stamp It's your day! from Animal Kit.
The dies is Stitched BannersStitched Ovals, star from Mini tags set 2  and the banner we got in the goodiebag at one meeting in Trelleborg.


På nästa kort har jag använt diesen Kopplade Rutor och 5 blommor
Stämplat med grattis från Litet Textset. Bladen är Små Blad och Mellanstort Blad som är färglagda med Copic.
On the next card I have used the dies Kopplade Rutor and 5 blommor
Stamped with congrats (grattis) from Litet Textset. The leaves is Små Blad and Mellanstort Blad and they are colored with Copic.


Det här kortet gjorde jag till Gummiapans Skiss vecka 1.
Stämpeln grattis kommer från Textstämpel-set
This card I made to the sketch at Gummiapan week 1.
The dies is Stitched Circles and Stitched Banners.
The stamp congrats (grattis) comes from Textstämpel-set.


Ha en härlig fredag!
Have a lovely Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar