26 januari 2018

3 x Happy Birthday

Alla dies och dies med tillhörande stämplar underlättar mitt pysslande. Jag har aldrig varit bra på att klippa på frihand så att kunna använda en dies och skära ut stämplarna med är super. Nedan finner ni 3 födesedagskort som är kombinerade på olika sätt med gummiapans produkter.

All dies and dies with associated stamps make it so much easier for me. I've never been good at cutting freehand so the dies that cut out the stamped motif is super. Below you will find 3 birthday cards that are combined in different ways with Gummiapan products.


På detta födelsedagskort har jag använt Ljus med olika mönster med tillhörande die.
Dessa stämplar säljs i ett set där även dien följer med. Har även använt mig utav Scalloped Ractangle , Hipp Hipp Hurra stämpel och sifferpapper.
När jag stämplade ljusen färgade jag in nedre delen med färgad stämpeldyna och den övre delen med en svart stämpeldyna.

 On this birthday card I have used Ljus med olika mönster with associated die.
These stamps are sold in set - 3 stamps and 1 die. I have also used Scalloped Ractangle , Hipp Hipp Hurra stamp and sifferpapper.

When I stamped with the lightstamp, I painted the bottom woth a colored stamp pad and the upper part with a black stamp pad.



Detta kort blev utan stämplat motiv, jag använde mig istället av de härliga diesen Grattis, Stitched ractangles och Stjärna, dubbelstygn. Härliga papper från gummiapan.


This card was without stamped motifs, I used the lovely dies GrattisStitched ractanglesStjärna, dubbelstygn and lovely papers instead.


Här har jag använt mig utav  papperGrattis die, Pierced Squares i olika storlekar och Liten prästkrage.

On this card I have used  papers, Grattis die, Pierced Squares in different sizes and  Liten prästkrage

Love
~Emma~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar