02 november 2017

Gammalt och nytt / Old and new

Här kommer ett blogginlägg från mig.

Gummiapan har släppt så många fina nya stämplar och dies att jag tänkte visa några stämplar som har varit med ett tag istället. Har blandat äldre stämplar med en av dom nyare diesen.

Det första kortet är ett riktigt smarrigt kort med Glass i bägare tillsammans med grattis dies. Glassen är tänkt att det ska vara blåbärsglass med ett jordgubbshjärta på toppen. Dekorerad med stickles.

Here is a blog post from me.

Gummiapan has released so many nice new stamps and dies that I was going to show some stamps that have been around for a while instead. Have mixed older stamps with one of those newer dies.

The first card is a really yummy card with ice cream in cup together with congratulations dies. The ice cream is supposed it to be blueberry ice cream with a strawberry heart on top. Decorated with stickles.



Nästa kort har jag använt mig av dom olika paket stämplarna som jag har stämplat på en rad och färglagt i glada färger och sen lite stickles på paketen. Även här har jag använt mig av grattis dies.

Next card I have used the different gift stamps that I have stamped on a row and colored in happy colors and then a little stickles on the packages. Even here I have used congratulations dies.



Material/Materials:
Dies: Grattis
Papper/Papers: Cerise papper

Det var allt för mig för denna gången. Ha det gott alla så ses och hörs vi nästa gång.

That's it for me this time. 
Take care everyone at and see you next time.

〜  DT- Jenny S 

1 kommentar:

  1. Very cute cards. Love the pretty pastels and that die has a lovely font. Hugz

    SvaraRadera