22 november 2017

Ängeln Maria

Nu är det fullt upp med julkorten. Jag har gjort några kort med  ängeln Stor Maria där jag använt både stämpel och dies. Alla änglarna är färglagda med Brilliance Lightning Black som jag blandat med vatten och flytande guld (Flussiges Edelmetall). Alla röda hjärtan är färglagda med Distress Fired Brick.



 Här har jag gjort bakgrunden med Distress Ink och lite flytande guld på ett akrylblock. Kvistar och hjärtan är dies från Gummiapan.



På detta kortet är bakgrunden ett färgat akvarellpapper där jag stämplat med Gummiapans franska text (säljs i set med ett stort päron). En riktig favoritstämpel!
Diesen Doodlad cirkel är dekorerad med en rosett och fem hjärtan. God Jul är stämplat på en liten tag.


Här är Pierced squares (dies) bakgrunden som jag stansat i vanlig cardstock. Den har fått mönster med hjälp av en stencil och flytande guld. Kvistarna har jag färgat med samma guldfärg.

Hoppas ni är lika förtjusta i Ängeln Maria som jag är!
Lycka till med julkorten!

/DT-Karin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar