17 september 2017

Tag och kort

Hej hopp! Då var det min tur igen att blogga och idag tänkte jag visa en tag och ett kort som jag har gjort med samma dies och stämpel.
Den första är en tag som jag gjorde till gåvorna vi gav till dotterns fröknar på förskolan när hon bytte avdelning.

Här har jag stansat ut Doodlat hjärta som jag sen har färgat in i samma färg som tagen. Därefter har jag stämplat med Du förtjänar en....... i en liknande färg.

Hi hope! Then it was my turn to blog again and today I thought to show a tag and a card that I have done with the same die and stamp.
The first is a tag I made for the gifts we gave to my daughter's teachers at the preschool when she changed teachers .

Here I have punched out Doodlat heart which I have since painted in the same color as the tag. Then I have stamped with Du förtjänar en ....... in a similar color.


Detta kort är gjort med samma teknink som tagen ovanför.

This card is made using the same technique as above.


Material
Stämpel/Stamp: Du förtjänar en .....

Nu är det snart dags för Trelleborgs Träffen. Hoppas ni kommer. Två dagar fulla med pyssel, god mat, trevliga människor, fina affärer och en massa roliga minnen. Hoppas vi ses!!

Now it's time for Trelleborgs Träffen. Hope you come. Two days full of goodies, good food, nice people, nice shops and a lot of fun memories. Hope to see you !!

〜  DT- Jenny S 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar