05 augusti 2017

Grattis med uggla


♥ ♥ ♥

Grattiskort kan man väl aldrig få för många av

och ugglor är fortfarande favoriter hos mig.

Så det blev ett GRATTISkort med fina ugglan på!

Började med att stämpla bakgrunden med den stora stämpeln trädbakgrund och embossa med vitt pulver. 

Stansade sedan ut ett hål i bakgrunden och i hålet fick det bli några moln.


För att få till molnen stansade jag ut ett moln i lite tjockare plast och duttade sen med 
distress tumled glass.


Ugglan, hjärtat och grenen är även dessa färgade med distresser.

När det var klart klippte jag ut ugglan och stämplade ögonen en extra gång.
Dessa monterade jag sedan med 3d-kuddar.


Allt material som jag använt mig av kommer från Gummiapan.

Ni har väl inte missat att där finns härliga nyheter i shopen?


Allt från mig den här gången.

Ha en fin dag/Gunilla

♥ ♥ ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar