28 augusti 2017

Fjärilskort

Hej alla!

Idag är det min tur att blogga och jag har två kort som jag vill visa er.

Det första kortet är ett fjärilskort. Jag har stämplat med tre olika fjärilar, som jag sedan färglagt med Copic-pennor och tagit glossy accent på. Fjärilarna har även fått små pärlor på spröten. I kanterna på kortet har jag lite rosa embossingpulver. Till det har jag använt stämpeln "Without change, there would be no butterflies", som jag verkligen gillar.

Hi everyone, 

Today it is my turn to show some new cards. The first one is a butterfly card, I have stamped with three different kinds of butterflies, which I then colored with my Copics and added some Glossy accent to them. I also put som pearls on the butterflies also. At the edges of the card I have added some pink embossing powder. I have also used the stamp "Without change, there would be no butterflies". Really like that text stamp. 





Det andra kortet är det sista sommarkortet, för min del i alla fall. Jag har använt flera olika dies, blommor, löv, fågel och en sol, samt en ramdie med en stjärna. Har även stämplat med texten "Skickar soliga tankar", vilket man ju i och för sig kan göra året runt. Det behöver ju inte vara sommar för det. Så här ser det ut:

The second one is a colorful summer card. I have used several different dies, flower, leaves, birds and a sun, as well as a frame die with a star. I have also used the text stamp "Skickar soliga tankar" (sending sunny thoughts). This is what the card looks like: 





Det var allt för mig för i dag. Tack för titten, vi ses snart igen!

That is all from me for today. Thanks for looking, see you soon again!

// DT-Eja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar