22 augusti 2017

Doodlad blomma

Sensommaren är härlig och naturen bjuder på blommor i fina färger. Inspirerad av naturens färger har jag stansat ut Doodlad blomma i akvarellpapper och färglagt med Distresser. Svårt att sluta när jag börjat så resultatet blev en tag och tre kort.



 Det är bara tagen som har text. Ibland är det bra med kort utan text och det går ju alltid att komplettera när kortet ska användas!


Till tagen har jag guldembossat prickar i mitten på blomman samt på själva kortet. Två olika kvistar har jag använt och klippt sönder efter behov!



Bakgrunden på detta kortet är ett lila-vitt papper från Gummiapan. Även här har jag satt olika kvistar runt blomman. Den större kvisten har jag klippt ner till mindre delar.


På detta kortet är det Doodlad ram jag klippt i flera delar och monterat runt blomman och bakgrundspappret.



Här är bakgrunden stämplad.
 Guldembossing i blommans mitt, lite på några blad och på kortet.



De här olika diesen har jag använt.


Njut av blommor, natur och färger!
/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar